streda 24. novembra 2010

Gubíniová

4 komentáre:

  1. Aby som nebola úplne zlá, myslím si, že doktorka Gubíniová vie naučiť (aj snaha by bola), ale jej spôsoby výučby sú veľmi zaujímavé, keďže na jednej strane chce, aby sa študenti vyjadrili a v polovici prednášky povie na margo nejakej inej skupiny, čo jej zahlásili (čo ani neprezradila čo) a skomentuje, že niekedy je mlčať zlato. Hold, vážení, vyberte si... :D Čo sa týka školiteľa k záverečnej práci, tiež by som povedala, že vie poradiť, vysvetliť, pomôže, ale jej nadradenosť bohužiaľ človeka odradí. Nerobí jej problém ani človeka, ktorý čaká vonku 45 min. počas konzultačných poslať domov s tým, že už ma po konzultáciách a má prísť nabudúce a bude to opravené - bude opravené znamená opravovanie pred vami o týždeň. Ako keby človek mohol zato, že si nevie rozdeliť čas. A keď to takto urobí viackrát... no človek je z toho blažený...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha... to s tym skolitelom ako keby som citala moj pripad :D Urcite by som si ju ako skolitelku znovu nevybrala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ... fuha, vidim, ze to je ku kazdemu rovnaka... ja ze som specialny pripad... nikdy sa ku mne nikto tak povrchne nespraval...mozno je scitana, ale neznamena to, ze student, kt. sedi pred nou nie je scitany rovnako dobre v inej oblasti... pycha predchadza pad.. rozhodne si ju nevyberte za skolitelku, pracu vam vrati na prepracovanie ale nepovie nic k podstatnym veciam, len k formalnym nalezitostiam... este aj v komisii vas sprdne ... tesim sa, ze mam po skole... a brusim si zuby na to, az ju ja stretnem niekde a budem v nadradenej pozicii... snad nie je taka aj v sukromi...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyslovene otrasna zakerna zena, neodporucam. Neprofesionalna a na statniciach priserna pyta sa totalne hovadiny. !

    OdpovedaťOdstrániť