streda 24. novembra 2010

Wojčák

9 komentárov:

  1. na p. Wojcaka nemozem povedat jedno krive slovo. nikdy ma neucil, ale riesim s nim diplomovku a jeho pristup, spravanie a komunikacia je profesionalna, studentov berie ako kolegov, je objektivny pri hodnoteni a celkovo ma dobry pristup k studentom. som velmi spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sympatak, hodiny boli zaujimave, zazivne, patri asi medzi najlepsich cviciacich s akymi som sa stretol na FMUKu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vnasa do teorie prax - co je pri absurdnosti manazerskych teoretickych omacok niekedy dost tazke, preto je to kvalitny ucitel. ale uz sa na neho lepi moc ludi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wojcak je super, mlada krv ktoru FMUK nevyhnutne potrebuje. Nauci, vysvetli, ukaze na praxi.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mozem povedat, ze je super. Naozaj som prijemne prekvapena, jeho pristup a tie jeho prednasky maju uroven. Fakt perfektny.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Docent Wojčák sa mi zapáčil od prvého ročníka. Jeho prednášky v aule ma hneď zaujali. Prednáša zaujímavo, vtipne, rozpráva o praxi. Pýta sa nás či rozumieme. Je veľmi priateľský. Píšem u neho bakalársku prácu a zatiaľ som spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi dobre skúsenosti :) prednášky v aule majú svoje čaro., Vždy sa opýtal či tomu rozumieme, či treba ešte niečo vysvetliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Výborný vyučujúci. Jeho prednášky vám dajú toho tiež veľa :) Na záverečnú prácu je úplne top!!!

    OdpovedaťOdstrániť