streda 24. novembra 2010

Sysáková

5 komentárov:

  1. HROZNÉ.. určite si ju nedávajte na diplomovej práci.. len a len zlé skúsenosti.. osobne.. aj z počutia (3 ľudia), ale to by som porušila pravidlo 1 :D ale skutočne, dajte si povedať a nerobte tú chybu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prednasky boli zaujimave, ma za sebou aj prax a dokaze s tym dost obohatit prednasku. Ja som sa dozvedela zopar zaujimavosti z jej prednasok a myslim si, ze aj skusky boli u nej celkom v pohode.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som mal iba 4 absencie a nedala mi kredit za volitelny predmet. no dobre, mala na to pravo. Inak je dost nudna podla mna a pouziva nou vytvoreny jazyk. (komerečné banky)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dost zastarale veci prednasa. Moze byt nadupana kolko chce, ale ak ma prednasat, tak nech prednasa sucasne veci a nie tie co boli aktualne pred 30 rokmi dozadu! Inak nula bodov, nedaa sa s nou ani len dohodnut.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No bola mojou oponentkou na DP a aspoň sa ako jedna z mála vyjadrila vecne, k téme :) po tejto stránke si ju chválim :) hodiny nič moc, skúšky boli u nej asi o tom ako sa vyspala... zo 4 otázok mať doslova odcitované 3 otázky a 4. vlastnými slovami (ale obsahovo OK) a mať Fx to bolo také Sysákovské :)

    OdpovedaťOdstrániť