streda 24. novembra 2010

Štarchoň

13 komentárov:

  1. jeden z lepších vyučujúcich u nás.. o marketingu vie rozprávať celé story, ja osobne som si jeho prednášky dosť užívala :) dôvod, prečo by som si dala aj marketingovú špecku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suhlas, je citit, ze ho to bavi, vie zaujimavo rozpravat, urcite jeden z tych lepsich ak nie najlepsich.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hodiny boli zaujimave. Latku vysvetloval na zaujimavych a dobre zapamatatelnych prikladoch. Jeho prednasky mozem odporucit

    OdpovedaťOdstrániť
  4. najvtipnejsie su jeho odveci prispevky, zvacsa na temu ako sa vdaka marketingovym chybam nedari podnikat jeho znamym :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na jeho prednaskach sa dost bavim - jeden z tych zazivnejsich predmetov. Fakt jeden z mala na FMUK kto vie fakt zaujimavo prednasat.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prednášky vynikajúce, vtipné, poučné, na druhej strane zlá osobná skúsenosť, ale dokopy určite jeden z top učiteľov na škole

    OdpovedaťOdstrániť
  7. najlepsi ucitel marketingu, ktory dokaze predmet podat aj prakticky, studovala som na viacerych skolach v ramci vymennych stazi, ale marketing sa mi pacil najviac tu prave kvoli vyucujucemu, je to citit, ze ho predmet bavi a ze s temou aj odborne zaobera

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prosím všetkých na FMUK (OK okrem pár z nich) prosím choďte sa učiť od p. Štarchoňa ako majp vyzerať prednášky a čo znamená profesionalita :) áno, občas trochu arogantný ale väčšinou v absolútnej pohode. veľmi dobre vie čo prednáša, veľmi dobre sa marketingu rozumie. Toto boli prednášky za 100 bodov. keby boli aj na ostatných predmetoch takíto profáci hneď by bola FMUK na inej úrovni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. neviem posudit jeho prednasky, kedze som nebol ani na jednej a ani ma nic neucil, ale raz som musel s nim nieco konzultovat a bol velmi neprijemny a arogantny a ked ho stretavam na chodbach, vzdy na mna posobi nadmieru nesympaticky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je pravda, ze p. Stachon na prvy pohlad nie je najsympatickejsi, ale odborne ma top znalosti , ktore vie vynikajuco predat aj svojim studentom. Prednasky su jedny z najlepsich na FMUK.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeho prednasky su skvele, na fmuk som na ziadne ine ani nechodila, niekedy odveci prispevky ale aspon sa clovek zasmeje... velmi dobra osobna skusenost, velmi mily clovek a myslim si, ze voci studentom mimoriadne ferovy. ostatni by sa od neho mohli ucit

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Prednasky su uzasne: zabavne, z praxe. Clovek pochopi vela veci uz len ucastou na prednaskach. Je to naozaj skvely profesor. Velmi si potrpi na vlastnorucne pisane prace. Aj napriek jeho nekonecnym opakovaniam, ze to kontroluje sa stale najdu taky, co si prepisu pracu a potom... prichadza kruta realita v jeho podani :D

    OdpovedaťOdstrániť