streda 24. novembra 2010

Šlahor

3 komentáre:

  1. napriek zlej povesti, mám s ním prakticky samé dobré skúsenosti.. asi preto, že som si nakoniec dala finančnú špecku :P skutočne, jeho nálada sa oteplila hneď o niekoľko stupňov, keď mal hodiny už len s tými, čo sa o financie fakt zaujímajú.. nemožno ho viniť z toho, že nie je celý vytešený, keď vidí, ako študáci finančný manažment vo všeobecnosti dosť ignorujú.. pritom vedia tvoriť krásne strategické rozprávky! ale vy stratégovia, to, že napíšete krásnu rozprávočku, vám ešte výsledky nespraví.. na to budete potrebovať aj nás :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ešte k štátniciam - mala som ho aj na bakalárskych, aj magisterských.. táto téma je dosť kontroverzná, ale ja som ho na oboch jednoducho zbožňovala.. vôbec nerýpal, trochu pomáhal, usmieval sa (a nie som nejaká pipka, čo nosí výstrihy na skúšky, alebo sa zmaľuje ako klaun), mal dobrú náladu.. keď videl, že človek sa pripravoval, bol úplne v pohode

    OdpovedaťOdstrániť
  3. suhlasim.. ale celkovo si myslim, ze je dost naladovy a nevyspytatelny. raz sa usmieva a vtipkuje, druhy krat je neprijemny. moja skusenost, ktora mi ako jedina ostala v pamati, je ako som ho poprosila o zapis znamky do indexu a napriek tomu, ze nikoho v kancelarii nemal, tak mi tresol dvermi pred nosom a povedal, ze mam prist cez konzultacne hodiny (ktore mali byt o 4 hodiny) takze bol k studentom dost nepristupny.

    OdpovedaťOdstrániť