streda 24. novembra 2010

Smolková

2 komentáre:

  1. smolkova je podla mna tiez jedna z tych, ktora deli studentov na oblubenych a neoblubenych. ja som sa s nou zoznamila ked sa stala mojou veducou na bakalarke, vtedy som ju uplne neznasala, lebo ona vie zvozit cloveka jak nikto. je strasne prisna. ale ked zapracujete vseky jej poziadavky tak mate pracu VZDY za A. potom ked som sa dala na specku strategicky a lepsie som ju spoznala a nastastie som bola v kategorii oblubenych, tak som si ju aj ja celkom oblubila, podla mna je dost v pohode, neriesi blbosti, je vecna a myslim si, ze aj spravodliva. len nemozete v nejakej zasadnej veci nesuhlasit, lebo vzdy chce mat bezpodmienecne pravdu..
    k.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na zaciatku som ju nemala rada, som sa jej aj trosku bala, hlavne ked som isla na skusku...pravda vsak je, ze ked cloveka spozna, chodite na jej hodiny (co sa velmi velmi oplati) tak je uplne ina. Uprimne povedane z 5. rocnika Strategicke partnerstva je predmet kde som sa najviac naucila, ostatne predmety 0 bodov (hlavne kvoli cviciami). Jej hodiny boli zaujimave, uputave a aj ked to bola blokova vyucba od 8 rana do 14:00, znie to dlho, ale rada som tam chodila. Je uprimna, striktna ale ferova. Top, skoda ze nemame viacerych takychto vyucujucich na FMUK

    OdpovedaťOdstrániť