streda 24. novembra 2010

Sulíková

16 komentárov:

  1. koluju rozne famy o doc. sulikovej, osobne sa mi vsetky hodiny (povinne aj nepovinne) s nou pacili, vela zaujimavosti, vela do praxe a bezneho zivota (co sa tyka prezentovania, komunikacie a spravania) Mala som ju aj na diplomovku, robila som ju na poslednu chvilu, nadsena samozrejme nebola, ale pripomienkovala promptne a nakoniec ju schvalila. je hodne svojrazna, to urcite ano, ale netreba sa jej bat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. plne sa stotoznujem s predoslym komentarom !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na to ze uci psychologiu, je podla mna velmi neprijemna zena a mohla by sa aj sem-tam usmiat. Uznavam, ze sa vyzna ale taktiez, ked vas za nieco zdrbe, tak sa citite ako najvacsi chudak.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi nepríjemná osoba. Ak môžete, radšej sa jej oblúkom vyhnite.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I ja mám zlú skúsenosť. Ku mne bola neochotná a správala sa podla mňa velmi nepríjemne. Ak môžete vyhnite sa jej. Na to, že učí psychológiu by som povedal, že sama trpí nevyrovnanosťou.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kto môžte vyhnite sa jej a dúfam že ju neschytáte na mag. štátniciach ako ja :) už na prednáškach to bola jedna arogantná, nepríjemná žena, ktorá sa sekla v obore ktorý učí! takíto ľudia ako je ona na akademickú pôdu teda nepatria!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ona je úplne skvelá. Presne ako to popisuje prvý komentár, svojská osoba, ktorú ale keď počúvate, tak vám dokáže veľa priniesť do života.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jedine co vam tato osoba moze priniest do zivota je uzas nad tym, ze takato osoba vobec pracuje s ludmi. Myslim, ze ma urcite komplexy, ktore si rada ventiluje na ostatnych. Schytat ju do komisie na statniciach - may the force be with you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pani Sulikova,... jej sposoby jednania su velmi zaujimave a ponukaju zazitok v HD rozliseni. Dostat ju do komisie na statniciach... zazitok na cely zivot :D
    Pokial ju zbytocne nedrazdite ste v pohode. Vzdy s nou treba jednat radsej v rukavickach a podla jej predstav.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nemyslim si, ze takyto clovek patri na akademicku podu - sposoby jej komunikacie, zosmiesnovania a arogantnosti nemaju obdobu a nemaju co robit na univerzite. Za cele svoje studium som nestretla osobu ako je ona. Po tom co som si na skusku presla, spoznamkovala celu jej knihu mi na skuske pokladala otazky ktore v jej knihe vobec neboli, komunikovala so mnou absolutne nadradene (predtym sme ziadny konflikt nemali, dokonca som mala z cviceni vela bodov). Dala mi Ecko s tym ze mozem byt rada ze ma nevyhodila - pre porovnanie zo vsetkych predmtov celeho Mgr studia som mala na 1.krat A. Nechcem, aby to vyznievalo ako hnev nad tym, ze som dostala zlu znamku - narazam na sposob ako so mnou komunikovala, ake otazky mi pokladala a ako zosmiesnovala moju odpoved. Nespochybnujem jej uroven vedomosti, ale jej spravanie je absolutne neprofesionalne a nevhodne.....

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ... ľadová princezná - utekajte ak môžete... ale: vždy lepšie ako Gubíniová - ľadová kráľovná...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sulíková = arogantná a povýšenecká osoba s neprofesionálnym prístupom a jej urážky smerované žiakom by si mal niekto nahrať a anonymne poslať dekanovi fakulty lebo čo si táto osoba dovoľuje je vrchol a nezávidím ľudom čo ju majú na BP alebo DP. Ja osobne som s ňou mal niekoľko krát výmenu názorov na prednáške nakoľko som externý študent a mám svoju vlastnú firmu kde mám zamestnancov a viem ako prebiehajú stretnutia a porady a táto profesorka je úplne mimo realitu a dokáže v testoch tvrdiť, že odpoveď nie je správna aj keď jej ukážete jej vlastnú knihu v ktorej to tak je podané. Nepomôže Vám ani byť na ňu dobrý v skratke ju pošlite do prdele tak ako ja a máte pokoj (skúškou som prešiel nakoľko som išiel za dekanom a zrazu z FX som mal B). V závere by som len povedal, že sa jej nezľaknite je to Čičava čo len šteká ale nekúše proste si trošku dupnite a máte pokoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Prezentácie a skúšky hodnotí na základe sympatií. Je neobjektívna, vyhnite sa jej.
    Tým, čo učí (organizačné správanie) by sa mohla aj riadiť... Študentov šikanuje a ponižuje, je neobjektívna a pravdepodobne má nejaký problém sama so sebou. Takáto osoba by nemala vyučovať. Mali by zaviesť povinné psychotesty. Hrôza.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nechapem ako takyto clovek moze byt skolska psychologicka, kebyze ide realne za nou nejaky clovek co ma problem tak po sedeni s nou spacha sebevrazdu, nie je mi jasne na co vobec uci, ked ju to evidentne nebavi, prednasky a cvika robia namiesto nej studenti, ona sa ozve jedine vtedy ked chce niekoho zdrbat po ciernu zem (samozrejme bez konstruktivnej kritiky), lebo ma zlu naladu a je to sama narusena osoba

    OdpovedaťOdstrániť