streda 24. novembra 2010

Šoltés

7 komentárov:

  1. Co sa tyka vztahu profesor - student, hodnotim p. Soltesa velmi negativne. Zo vsetkych vyucujucich z FMUK najhorsie. Je velmi arogantny, nenapomocny, na otazku vam neodpovie inak ako "mali ste byt na prednaske". Pytam sa, aka je rola pedagoga. Snad, ak mi nieco nie je jasne, je na svojom mieste preto, aby mi poradil... Druha vec je, ehm, ucil ma Manazment INFORMACNYCH systemov, a on tie IS zo zasady nepouziva. Cuduj sa svete, na MIS sme pocitace neobsluhovali, namiesto toho nasim nastrojom boli stare dobre papiere a pera. Vsetko kreslit na papier a odovzdat na konci hodiny. Nedaj boze, ze by ste nieco spravili na pocitaci a poslali mu elektronicky, v zasade by to odignoroval. Celkove hodnotenie NULA bodov, skutocne, p.Soltes mi ani jeden krat neopovedal na email...Velmi "mily" clovek.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Patri medzi vyucujucich, ktori dokym tu budu ucit, tak sa o FMUK ani nahodou neda hovorit ako o kvalitnej, modernej a na urovni skole, pretoze tento pan je v ostrom kontraste k tymto pojmom. Ludsky dost neprijemny, podobne ako bolo vyssie spomenute, vobec nemam doveru v to, ze by zrovna tento pan bol odbornik na informacne systemy a urcite to nema schopnost ucit nedajboze pre to niekoho nadchnut. The dark side of FMUK.

    Trochu ma mrzi, ze musim takto pisat, mozno je to v inych oblastiach fajn clovek, ale moja skusenost ako studenta s nim je dost negativna.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak sa da odporucam sa mu vyhnut tym najvacsim oblukom.
    Prednasky nemaju ziadnu kvalitu, nie je ho pocut, co je mozno aj lepsie... skusky s nim su fakt neprijemny zazitok... z jeho predmetov som si nikdy nic neodniesla....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento rok nam cely cas hovoril ako je test dobrovolny na prilepsenie znamky a na konci skuskoveho vytiahol ze na prednaskach hovoril ze test je povinny. Okrem testu robil problemy aj s pracou. Najprv tvrdil ze pracu nie je deadline, no jeden den prisiel email ze o 4 dni je deadline a ze predsa to hovoril na hodinach.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pre mna za 3 roky zatial najhorsi vyucujuci na skole..Prednasky, ktore sme mali ako externi studenti boli cele o tom ze 3 hodiny sme si rozpravali o skratkach co ktora znamena, memorovacky blbosti, ziadne prakticke suvislosti nic..

    Potom nam dal napisat 50 stranovu pracu, co v bakalarskom rocniku povazujem za cisty non-sense.. na oplatku, pocas prednasok prebiehali testy z predoslych hodin, ktore sme mohli dobrovolne absolvovat, napriek tomu su zrazu par dni pred koncom skuskoveho povinne a ti, ktori ich neabsolvovali zrazu musia dojst pisat test..

    Prave aj tato skusenost mi dava dalsi dovod pokracovat v 2. stupni studia na inej skole. Nech sa na mna nikto nehneva, skolne je uz pocas bakalara vysoke, a ak mam dat 1300e za rok takymto stylom, tak FM UK moze rovno zabudnut.

    Dufam, ze si to niekto z vedenia fakulty precita. Kebyze sa ja takto spravam v pracovnopravnom vztahu, tak ma vyhodia ako spinavu handru a nie ze si ma tam budu chovat ako hada na prsiach. Niektori ludia by sa mali prebrat a uvedomit si, ze je 2014 a nie 1968, pretoze niektore postupy vyucujucich hranicia s pricetnostou a vhodnostou.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zléééééé, prosím vymeniť pre ďalšie generácie!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pan Soltes ma praktiky z doby kamennej. Jeho sposob vyucby je ako "lava ruka nevie, co robi prava"...Okrem toho cas straveny na prednaskych povazujem za stratu casu. Ak zase nechodite, da vam to vyzrat.

    OdpovedaťOdstrániť