streda 24. novembra 2010

Okruhlica

10 komentárov:

  1. cca 2 cvičenia s ním.. Controlling.. stačilo mi.. čo som počúvala ale tie horory od ľudí, čo ho mali na celých predmetoch, to je až neskutočné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zacnem pozitivne: mimo akademickej pody je zevraj odbornik a teraz pozor: vrelo nedoporucam ziaden kontakt s nim na pode univerzity, je neskutocne svojrazny, co ale niekedy nemusi byt na skodu, no na skodu (len a len skodu studenta, lebo on si to neuvedomuje) su jeho povahove vlastnosti: nevyspytatelnost, tvrdohlavost a namyslenost (student len vynimocne moze vediet nieco viac ako vyucujuci). Mne osobne je ho teraz tak trochu luto, urcite to nema v zivote lahke, ale budem rad, ked sa s nim nestretnem ani v pracovnom zivote. Verim, ze pochopi, preco ho nielen studenti, ale aj vyucujuci nemaju v podstate radi a svoje postoje a spravanie zmeni ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odbornik, to ano.

    ale ako ucitel, nula bodov. arogantny so zalubou co najviac zaparat a "buzerovat" studentov. kludne pomeni zadanie a svoju chybu si neprizna a vybija si to na studentoch. za 5 rokov studia zdaleka najhorsie, co som stretol.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pravdou je, že som si z toho predmetu dosť zapamätal, ale za akú cenu :)
    "Schyzofrenický generál" s ktorým sme sa do 3/4 semestra dohadovali, aké bude hodnotenie cvičení bol absolútne nevyspytateľný(vždy prišiel v domnení, že je to nejak inak ako sme sa minule doholi). A diskusie v atmosfére policajných výsluchov mi tiež ostali v pamäti..
    Čo sa odbornosti týka, tak všetká česť, bolo vidno, že vie o čo hovorí, ale pedagóg tento človek nie je.
    Good luck všetkým..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vsetci mate pravdu, ja len doplnim, ze je neskutocne paranoidny. Ak clovek sedi na hodine s prekrizenymi rukami, tak je zle, lebo "on je psycholog a vie co ten postoj znamena". Mne osobne dodnes vycita, ze som ho vraj nepozdravila, pocas hodiny bral do ust mojich rodicov, co som vobec nepochopila a nebolo mi to ani vysvetlene, a ak som sa niekedy cez hodinu na neho usmiala, tak este aj za to mi vynadal. paranoja, paranoja, paranoja. vdaka bohu ze uz nikdy ho nemusim vidiet a nikdy nebudem rano vstavat na jeho hodinu so zaludocnou nervozitou. myslim si, ze je hambou pre univerzitu chovat na pode takeho cloveka, robi to zle meno UK a studenti aj p.Okruhlica sa ocividne na hodinach len trapia...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pozoooor ak to je mozne, velkym okruhom sa mu vyhnite!!!
    Slovo nepredvidatelny a arogantny dostatocne nevyjadruje jeho povahu a spravanie.
    Evidentne ma problem sam so sebou, ucenie ho nebavi a nechut rozsiruje vsade okolo seba.
    Jediny kto ho chvali je on sam, stale sa citi nedoceneny a nepochopeny.
    Doteraz som nestretol cloveka o ktorom by som si myslel viac ako v jeho pripade, ze ako profesor v skolstve nema co hladat.
    Jeho EQ je na bode mrazu.
    Dufam, ze ho uz v zivote neuvidim.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S panom Okruhlicom som prisla do kontaktu len pocas pisania mojej zaverecnej prace a bola som velmi prekvapena pri citani ostatnych komentarov. Co sa tyka spoluprace s nim, je ochotny a mily, vie dobre poradit. Ma vseobecny rozhlad, zaroven je skvely odbornik vo svojej oblasti. Disponuje nielen teoretickymi, ale aj praktickymi vedomostami (ktore mnohym na nasej skole chybaju) a zaroven ma prehlad v sucasnom diani vo svete. Myslim, ze vela ucitelov by sa mohlo pri nom do vacku strcit.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiez pri citani komentarov mam pocit, ze je rec o dvoch rozdielych ludoch.
    Dovolim si povedat, ze je malo ludi na tejto skole, ktori disponuju adekvatnymi znalostami, aby mohli ucit na univerzite. On a asi traja dalsi nimi su...

    OdpovedaťOdstrániť